Müügitingimused

Veebipoe www.emmirent.ee (edaspidi Veebipood) omanik on RentEmmi OÜ (registrikood , 12530401) asukohaga Kuldse Kodu 1-27, Pärnu, 80035, +372 55619400

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad RentEmmi veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Hinnale lisandub kättetoimetamise tasu. 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse esitamine ja tasumine:

  1. Saatke tellimus läbi e-poe
  2. Kirjutage meile facebooki: https://www.facebook.com/emmirent
  3. Kirjutage meile instagrami: https://www.instagram.com/emmirent
  4. Saatke e-mail info@emmirent.ee

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete ja  kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, DanskeBank

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

Ostukorvis olevaid tooteid saab Klient vaadata, muuta koguseid ja eemaldada.

Tellimust esitades on Klient kohustatud sisestama oma andmed: nimi, e-posti aadress, ettevõte (kui ostab ettevõttele) saatmise aadress ja telefon. Vajadusel saab Klient lisada täiendavaid andmeid saatmise kohta.

Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

Klient tasub ülekandega tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine:

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: DPD, itella pakiautomaat ning omniva.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Sauba saatmiskulud tasub Klient. 

Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab paki kättesaamiseks andmeid. 

Müüja ei vastuta tarneviivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tekkinud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud andmete ebatäpsusest või kullerfirma tõttu.

Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

Pärnu linnas on võimalik toodetele ka kohapeale järele tulla.

Taganemisõigus:

Vastavalt seadusele on tarbijal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest ning kaup kasutamata kujul rikkumata pakendis tagastada (väljaarvatud personaliseeritud tooted).

Tagastamise õigus ei laiene juriidilistele isikutele. Tarbijakaitseseaduse mõistes on tarbija eraisik.

Tagastada ei saa Kliendile personaliseeritud kaupu. RentEmmi jätab endale õiguse kujundada personaliseeritud tooteid endale omase käekirja järgi. Loomingulistest ja kunstilistest vaadetest tulenevaid eriarvamusi ja pretensioone ei rahuldata.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu Kliendile väljastamise hetkel.

Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis
on EmmiRendil õigus arvestada Kliendile tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise
ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse Klienti esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.

RentEmmi tagastab Tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Kauba kättesaamisel avastades, et toode ei vasta tellitu kriteeriumitele siis palume saata  5 tööpäeva jooksul kauba mittevastavuse või puuduse kirjeldus e-postile info@emmirent.ee

Veebipood RentEmmi ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 10 tööpäeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vastutus

Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud vastavalt õigusaktides sätestatule.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@emmirent.ee

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@lelks.ee või helistada telefonil: (+372)59071316

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Renditingimused

Kehtivad alates 01.01.2023

RentEmmi OÜ renditingimused. Kui broneerid meie lehe kaudu. Siis automaatselt nõustud renditingimustega.

MÕISTED

1.1. Rendileandja – RentEmmi OÜ

1.2. Rentnik – isik, kellega Rendileandja on sõlminud Lepingu;

1.3. Rendiperiood – ajaperiood Rendileandja poolt Rentnikule Seadme üleandmisest kuni Seadme nõuetekohase tagastamiseni Rentniku poolt;

1.4. Rendipäev – Rendiperioodi üks kalendripäev;

1.5. Renditasu – Seadme rentimise eest Rendileandjale makstav tasu, mida arvestatakse ühe Rendipäeva eest;

1.6. Pool – Rendileandja või Rentnik;

1.7. Leping – Poolte vahel sõlmitud Seadmete rendileping (Seadme üleandmise akt), milles on fikseeritud rendile antavad Seadmed, Renditasu ning muud erikokkulepped;

1.8. Seade – Lepingu alusel renditav seade , mille loetelu on fikseeritud Lepingus;

1.9. Üldtingimused – Rendileandja kodulehel toodud Seadmete rendi üldtingimused, mis on kohaldatavad Rendileandja poolt sõlmitavatele kõigile Seadmete rendilepingutele ulatuses, milles Pooled ei lepi kokku muus rendisuhet kajastavas dokumendis;

1.10. Objekt – renditud Seadme kasutamise koht.

RENTNIKU KINNITUSED

2.1. Lepingu sõlmimisega annab Rentnik Rendileandjale alljärgnevad kinnitused:

2.1.1. Rentnikul ja tema nimel tegutseval isikul on kõik õigused Seadmete osas Lepingu sõlmimiseks, Rentnikule ei ole teada ühtegi asjaolu, mis võiksid takistada või teha võimatuks Rentniku poolt Lepingust Rentnikule tulenevate kõigi kohustuste nõuetekohase täitmise;

2.1.2. Rentnik on tutvunud ja Rendileandja on Rentnikku piisavalt informeerinud ja instrueerinud alljärgnevast: renditavate Seadmete omadused, rendihind, tehniline seisund, Seadmete kasutamist puudutavad juhendid ja eeskirjad, sh ohutusnõuded; Rentnik on saanud Rendileandjalt ammendavad vastused kõigile Seadmete kasutamist ja omadusi puudutavatele küsimustele;

2.1.3. Rentnik omab kõiki Seadme kasutamiseks vajalikke ning nõutavaid oskusi;

2.1.4. Rentnik nõustub võlgnevuse tekkimise korral sellekohase info avaldamisega avalikes maksehäireregistrites ja kolmandatele isikutele.

LEPINGU SÕLMIMINE JA TÄHTAEG

3.1. Leping loetakse sõlmituks arvates Lepingu allkirjastamisest ning see kehtib kogu Rendiperioodi vältel.

3.2. Rendisuhe algab Rendiperioodi algusega ning lõppeb Seadme kohase tagastamisega Rendileandja valdusesse.

3.3. Automaatselt loetakse remondiperioodiks üks Rendipäev. Rendipäev algab Rendiperioodi alguse kellaajaga ja kehtib 24 tundi. Välja arvatud – jäätisemasinad.

SEADMETE ÜLEANDMINE JA TAGASTAMINE

4.1. Seade loetakse Rentniku kasutusse üle antuks Lepingu sõlmimise või muu sellekohase kirjaliku akti allkirjastamisega. Seade tuleb Rendiperioodi lõpus tagastada samasse kohta, kus see Rentnikule üle anti. Rentnik võib Seadme tagastada Rendiperioodi lõppemise päeval vabalt valitud ajal, kuid mitte hiljem kui viimasel Rendipäeval kella 21:00-ks. Seadmete väljastamine ja tagastamine erinevalt Lepingus toodule on võimalik üksnes Poolte eelneval kokkuleppel.

4.2. Seadmete vastuvõtmisel või selle järgselt on Rentnik kohustatud koheselt kontrollima Seadmete hulka, kvaliteeti ja tehnilist seisundit ning teatama Rendileandjale viivitamatult kas  kirjalikult e-posti või telefonitsi sms-i teel kõikidest temale teatavaks saanud puudustest ning pretensioonidest seoses Seadmetega. Rendipäeva möödumisel loetakse, et Seadmed vastavad Lepingus toodud hulgale ning Rentnik ei oma Seadmete kvaliteedi ega tehnilise seisundi osas pretensioone (v.a. võimalikud varjatud puudused, mida ei ole hoolsa kontrollimise käigus võimalik nimetatud aja jooksul tuvastada).

4.3. Seade peab tagastamisel olema samas tehnilises seisundis, milles Rentnik Seadme sai, võttes arvesse normaalset kulumist. Seade tuleb tagastada väliselt puhtana.  Juhul, kui Seade ei ole tagastamisel väljast korrektselt puhastatud või pakendatud vastavalt pakendamise juhendile, on Rendileandjal õigus nõuda Rentnikult leppetrahvi summas 15% Seadme maksumusest.

4.4. Seade loetakse Rendileandja valdusesse tagastatuks sellekohase kirjaliku märke tegemisega Lepingusse või eraldi Seadme tagastamise akti alusel, millele kirjutavad alla Poolte esindajad. Kui Seadmed tagastatakse mitmes osas, loetakse Seadmed kohaselt tagastatuks peale viimase Seadme tagastamist Rendileandjale. Kui Seadmete hulk, kvaliteet või tehniline seisund ei vasta tagastamisel Lepingu tingimustele, väljastab Rendileandja Rentnikule sellekohase teate kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 5 (viie) tööpäeva jooksul Seadme tagastamisest arvates.

4.5. Kui Rendileandja tuvastab Seadme tagastamisel või selle järgselt Seadme kasutuskõlbmatuks muutumise või Seadme väärtuse olulise vähenemise asjaolu tõttu, mille eest on vastutav Rentnik, on Rendileandjal õigus omal valikul kas keelduda Seadme vastuvõtmisest ja nõuda Rentnikult hüvitist summas, mis vastab uue Seadme jaemüügihinnale või võtta Seade vastu ning nõuda Rentnikult Seadme parandamise ja remondiga kaasnevate kõikide kulude hüvitamist.

4.6. Seade loetakse kaotsiläinuks, kui Seadet ei ole tagastatud Rendileandjale 2 (kahe) kalendripäeva jooksul Rendiperioodi lõppemisest arvates ning Rendileandjal ei ole õnnestunud Seadme asukohta tuvastada.

4.7. Kui Rentnik ei tagasta Seadet Lepingu lõppemisel tähtaegselt, on Rendileandjal õigus rakendada abinõusid, sh omaabi Seadme osas enda valduse taastamiseks.

4.8. Juhul, kui Rentnik ei ole Seadmeid 1 (ühe) kalendripäeva jooksul Lepingu lõppemisest tagastanud, on Rendileandjal õigus organiseerida Seadmete transport tagasi Rendileandja juurde. Sellisel juhul kannab Seadme otsimise, transpordi ja puhastuse  kulud täies mahus Rentnik.

4.9. Kõik Seadmete üleandmise ja vastuvõtmisega seonduvad teated tuleb teisele Poolele edastada kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.

RENDITASU

5.1. Rendileandja annab Lepingus kokkulepitud Seadmed Rentnikule rendile Poolte vahel kokkulepitud Renditasu eest. Renditasu on välja toodud Lepingus ning vastavalt Lepingule esitataval arvel. Rendileandja võib Renditasu igal ajal muuta, kui selline muudatus ei oma mõju enne Renditasu muutmist Lepingu alusel Rentnikule Rendiperioodiks üleantud Seadmete Renditasule. Rendileandjal on õigus nõuda Rentnikult ettemaksu tasumist. Renditasu sisaldab tasu üksnes Seadme kasutamise eest ning määrdeainete jms Seadmete tavapärase kasutamisega seotud tarvikute maksumust. Renditasu ei sisalda tasu punktis 6.1 nimetatud teenuste eest, milliste eest tasub Rentnik vastavalt Rendileandja või teenust osutava kolmanda isiku poolt kehtestatud sellekohasele hinnakirjale.

5.2. Renditasu kuulub tasumisele Rendileandja poolt väljastatava sellekohase arve (sh ettemaksuarve) alusel. Füüsilisest isikust Rentnikule väljastatakse rendiarve Seadme tagastamisel või Lepingu lõppemisel. Kui Rendileandja ei ole teisiti määranud, kohustub juriidilisest isikust Rentnik tasuma arve 2 (kahe) kalendripäeva jooksul arve väljastamise kuupäevast arvates. Arve mittesaamine ei vabasta Rentnikku Seadme rendi eest tasumise kohustusest. Rentnik kohustub Rendileandjat teavitama arve mittesaamisest 10 (kümne) kalendripäeva jooksul Seadme tagastamisest arvates.

5.3. Renditasu makstakse rendiarvete alusel Lepingus fikseeritud viisil ja arvel toodud maksetähtajaks. Füüsilisest isikust Rentnikud on kohustatud teistsuguse kokkuleppe puudumisel tasuma Renditasu hiljemalt Seadme tagastamisel. Renditasu ja muud Lepingu alusel tasumisele kuuluvad maksed loetakse Rentniku poolt tasutuks arvates hetkest, mil vastav summa on laekunud Rendileandja arveldusarvele või tasutud sularahas. Renditasu sularahas tasumise korral väljastab Rendileandja Rentnikule sellekohase maksekviitungi.

5.4. Rentniku poolt mistahes makse tasumisega viivitamisel on Rentnik kohustatud maksma Rendileandjale viivist 0,5% tähtaegselt tasumata summalt iga viivitatud kalendripäeva eest, samuti hüvitama kogu kahju, sh võlgnevuse sissenõudmiseks õigusabi- ja inkassoteenuse kasutamisega seotud kulud, mida viivis ei kata.

5.5. Juhul, kui Rentnik teatab Rendileandjale oma soovist loobuda Seadme rentimisest vähem kui 24h enne kokkulepitud Rendiperioodi algust, kohustub Rentnik tasuma Rendileandjale Renditasu 50% ulatuses kogu Rendiperioodi eest.

5.6 Juhul kui rentnik tühistab tellimuse 2 nädalat ennem rendiperioodi algust. tagastame rendisumma 80% ulatuses. Juhul kui rentnik tühistab tellimuse nädal ennem rendiperioodi algust ei kuulu rendisumma tagastamisele. Välja arvatud batuutide rent.

TEENUSTE JA VARA MÜÜK

6.1. Poolte kokkuleppel võib Rendileandja osutada Rentnikule eraldi tasu eest muuhulgas järgmiseid teenuseid: Seadme transport ja paigaldamine, seadistus, transport Objektile ja tagasi Rendileandja juurde, Seadmete peale- või mahalaadimine, Seadmete operaatorteenus.

POOLTE KOHUSTUSED

7.1. Rentnik on kohustatud:

7.1.1. kasutama renditud Seadet heaperemehelikult ning üksnes vastavuses Seadme kasutusotstarbega;

7.1.2. järgima Seadme kasutamisel kõiki Rendileandja poolt temale teatavaks tehtud juhiseid ning eeskirju, sh kasutus- ja ohutuseeskirju, tagama nimetatud juhiste ja eeskirjade tutvustamise oma töötajatele ning teostama järelevalvet Seadet vahetult kasutavate Rentniku töötajate tegevuse üle. Mistahes ebaselguse või küsimuse tekkimisel on Rentnik kohustatud võtma Rendileandjaga viivitamatult ühendust;

7.1.3. järgima Seadme kasutamisel kõiki ohutuseeskirju;

7.1.4. ilma Rendileandja kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis antud kooskõlastuseta mitte muutma, modifitseerima ega parandama omal algatusel Seadet;

7.1.5. teatama Rendileandjale koheselt Seadme mistahes kahjustumisest, funktsioonide osalisest või täielikust kahjustumisest, õlilekkest või hävimisest, samuti Seadme kaotsiminekust ning rakendama omal kulul abinõusid kahju suurenemise vältimiseks;

7.1.6. mitte andma ilma Rendileandja eelneva sellekohase kirjaliku nõusolekuta Seadet kolmandate isikute valdusesse ega kasutusse. Kolmandaks isikuks ei loeta Rentniku valduse teenindajaid, sh töötajaid, keda Rendileandja kasutab püsivalt oma majandus- ja kutsetegevuses. Käesolevas punktis toodud kohustuse rikkumise korral on Rendileandjal õigus nõuda Rentnikult leppetrahvi 15% renditava Seadme maksumusest;

7.1.7. tagama omal kulul Seadme tavapärase korrashoiu, eelkõige kõrvaldama puudused, mida saab kõrvaldada Seadme hariliku säilitamise hulka kuuluva koristamise (välise puhastamise) või parandamisega;

7.1.8. teavitama Rendileandjat koheselt Seadme asukohaks oleva Objekti aadressi muutumisest. Seadme väljaviimine Eesti Vabariigi territooriumilt ilma Rendileandja eraldi antud sellekohase kirjaliku nõusolekuta on keelatud. Käesolevas punktis toodud kohustuse rikkumise korral on Rendileandjal õigus nõuda Rentnikult leppetrahvi 50% renditava Seadme maksumusest;

7.1.9. tasuma õigeaegselt Seadme kasutamise eest kokkulepitud Renditasu ning Rendileandja poolt osutatavate või vahendatavate täiendavate teenuste eest;

7.1.10. tagastama Rendiperioodi lõppedes Seadme Rendileandjale Lepingus fikseeritud koosseisus, tingimustel ja korras.

7.2. Rendileandja on kohustatud:

7.2.1. andma Seadme Rentnikule üle ning tagama Seadme vastavuse Lepingus kokkulepitud tingimustele;

7.2.2. tegema Seadmele remonti, välja arvatud Üldtingimuste punktis 7.1.7 sätestatud Seadme tavapärane korrashoid, mida teostab Rentnik ajal, mil Seade on tema valduses. Kui Seadme remondivajadus on tingitud Seadme mittenõuetekohasest kasutamisest Rentniku poolt, on Rendileandjal õigus nõuda Rentnikult remondiga seotud kõikide kulutuste hüvitamist. Kui remondivajaduse põhjuse tuvastamiseks on vajalik teostada ekspertiis, mille tulemusel selgub Rentniku vastutus Seadme kahjustuste tekitamisel, on Rendileandjal õigus nõuda Rentnikult ka vastava ekspertiisi kulude hüvitamist.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

8.1. Rendileandja töötleb Rentniku isikuandmeid üksnes Lepingu täitmise eesmärgil ning vastavalt Rendileandja isikuandmete töötlemise eeskirjades toodud tingimustele.

VASTUTUS

9.1. Pooled vastutavad Lepingu rikkumisega teisele Poolele tekitatud kogu kahju eest, mida ei kata tasutud viivis, kui Lepingust ja selle lisadest ei tulene teisiti.

9.2. Rentnik vastutab Rendiperioodi aja jooksul Seadmete kadumise, hävimise ja kahjustumise eest, sh Seadmete rikete eest, välja arvatud rikked, mis on tingitud Seadme normaalsest kulumisest või Rendileandja poolt temal lasuva remondikohustuse nõuetekohasest täitmata jätmisest. Juhul, kui Seade renditakse Rentnikule koos operaatori teenusega, siis Rentnik Seadme kahjustumise eest ei vastuta. Seadme rentimisel operaatori teenusega kohustub Rentnik tagama üldise ohutuse Objektil. Rendileandja ei vastuta kahjude eest, mis on tekkinud väljaspool Seadme ja operaatori töökorraldust või Seadme tööst tingitud riske, sh valedest instruktsioonidest või Poolte vahel kokku leppimata tööülesandest tingitud kahjude eest.

9.3. Seadmete kaotsimineku ja hävimise korral loetakse Rendileandja kahjuks sama Seadme jaemüügihind, Seadme kahjustumise korral selle kordategemiseks vajalike tööde maksumus.

9.4. Rendileandja ei vastuta Rentniku poolt Seadmete kasutamise käigus Rentnikule või kolmandatele isikutele tekitatud kahju eest.

9.5. Rendileandja vastutus Seadme katkimineku korral Rendiperioodi jooksul piirdub üksnes Seadme väljavahetamisega, selle võimatusel aga Seadme remondikohustusega mõistliku aja jooksul arvates sellekohase teate kättesaamisest ning Rentniku poolt Seadme Rendileandjale tagastamisest. Rendileandja ei vastuta kasutusjuhendis sisalduvast veast tuleneva kahju ega Seadme funktsioonide osalise või täieliku lakkamise korral Rendiperioodi jooksul Rentnikule sellega seoses tekitatud mistahes kahju eest, sh Rentniku poolt saamata jäänud tulu või kolmandate isikute poolt Rentnikule esitatud nõuete eest, Rentniku poolt planeeritud tööde edasilükkumisest või viivitusest tuleneva võimaliku kahju eest. Rendileandja ei vastuta eelmises lauses kirjeldatud kahjude eest ka juhul, kui kahju tekkimine on seotud Seadme Rentnikule Lepingus kokkulepitud ajast hilisema üleandmisega, v.a. Rendileandja poolse tahtluse või raske hooletuse korral.

9.6. Seadme juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko, samuti Seadme valdamisega seotud suurema ohu allika poolt tekitatud kahju hüvitamise kohustus läheb Rentnikule üle arvates Seadme üleandmisest Rentnikule.

9.7. Rentnik kannab täielikku ning tingimusteta vastutust Seadme säilimise eest alates Rendileandjalt valduse üleminekust kuni Seadme tagastamiseni Rendileandjale.

LEPINGU LÕPPEMINE JA LÕPETAMINE

10.1. Leping lõppeb Seadme tagastamisel või Lepingu ülesütlemisel Lepingu dokumentides, sh käesolevates Üldtingimustes fikseeritud alustel ning Lepingust tulenevate kõikide kohustuste täitmisel Poolte poolt.

10.2. Rendileandjal on õigus Leping erakorraliselt üles öelda, teatades sellest Rentnikule kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis, kui:

10.2.1. Rentniku tegevuse või tegevusetuse tulemusena halveneb Seadme seisund või tekib oht Seadme kaotsiminekuks, rikkumiseks või kasutamiskõlbmatuks muutumiseks;

10.2.3. Rentnik annab Seadme kolmandale isikule allkasutusse ilma Rendileandja sellekohase eelneva kirjaliku nõusolekuta;

10.2.4. juriidilisest isikust Rentniku suhtes on algatatud likvideerimis- või pankrotimenetlus või füüsilisest isikust Rentniku suhtes on algatatud pankrotimenetlus.

10.2.5. Rentnik rikub mistahes muud temale Lepingust või seadusest tulenevat kohustust ning ei kõrvalda rikkumist mõistliku aja jooksul vaatamata Rendileandja sellekohasele kirjalikule meeldetuletusele.

10.3. Lepingu erakorralise ülesütlemise korral on Rendileandjal õigus nõuda Rentnikult Seadme tagastamist viivitamatult ja/või tekitatud kahju hüvitamist ja/või uue Seadme maksumuse kompenseerimist.

MUUD TINGIMUSED

11.1. Pooltevahelised Lepinguga seotud teated peavad olema esitatud kirjalikult, e-posti või telefonitsi sms-i teel, kui Lepingust ei tulene teisiti.

11.2. Leping allkirjastatakse Poolte poolt kas paberkandjal või digitaalselt. Pooled loevad Rendileandja poolt kasutatava e-templi võrdseks digitaalallkirja kasutamisega.

11.3. Lepingu tingimusi võib muuta mõlema Poole kirjalikul kokkuleppel.

11.4. Lepingu täitmisest tulenevad Poolte vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlus Tartu Maakohtus.

11.5. Rendisuhtele kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusandlusest kohalduvaid sätteid